Happy Birthday to u kecik !! :*

Hai , assalamualaikum gendut!:* . today 29th july 2012 . Tahu tak hari apa ? pandai ~ hari ahad , dan besok nya sekolah! :o . haha :D . sebenarnya , bukan hari sekolah yang aku nak story . 29.7.2012 . tarikh yang paling bermakna buat bestie aku . dia ni dah la kecik , pendek pulak tu . tapi ada satu hal yang aku tak boleh nak tipu , dia seorang yang comel . aku bukan nya nak puji ke hape eak ?
tapi memang kenyataan .


Gambar Profil
 aku paling rapat dengan dia dalam kelas . aku lah selalu buli dia . aku lah selalu ''pau'' dia punya duit . aku aku aku memang jahat kan ? haha :B . oke aku tahu tu .. -.-' . btw , dia ni antara member aku yang paling cerewet yang aku pernah jumpa selain daripada syidah dan isma . naik pening kepala aku dibuatnya . haiyaa~-.-'' . 



Aku masih ingat lagi time ICTL . dia balik lambat , dah lah dia tak streka baju lagi . lepastu dia menangis . hahaha :B . kalau lah aku rakam , lepas tu letak dekat youtube confirm gempak!! haha :B . btw , aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY TO U KECIK!! :* . dah tua dah kau kan ? sempena harijadi kau yang ke 14 ni , aku harap kau ubah perangai kau jangan jadi budak-budak lagi!! faham?!! kau kena sedar yang diri kau tu dah tua tau kecik!! hehe .. :B . 
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment