Cuti Hari Raya Cina. . !!


Hai . Assalamualaikum. . .

da lame tak update , rindu gile dengan kau blog , hihi .. ^^ , aku buzy dowh . ! kerja sekolah berlambak , cekgu aku bagi .(rajin tak cekgu aku bagi kerja sekolah berlambak ? rajin kn , rajin gile . ! ==' , Thanks cekgu , sayang cekgu ketad - 2 . oke , sebab toe lah dah lame tak update . sedeyh kn . ? (HAHA!! :D) , sekarang nie baru dapat pegang keybord , dapat pegang mouse , dapat mengadap komputer .(hihi .. ^^ ) , sebab cuti lah aku mengadap kau komputer . nasib baik cuti . fuhh . !! kalau tak . memang harapan lah aku nak mengadap kau komputer . katakan yeah sebab dapat cuti . !! :D , syok gile bile dengar cuti kn . ? bile dengar sekolah rase macam nak pengsan pon ade jugak , oke , siked hihi .. ^^ , tapi ... aku kena balik kampong .. sedeyh tak ? sedeyh kn . ? nak menangis aku dengar bapak aku kate balik kampong .. :'( , nasib baik kak chik aku kahwin , kalau tak memamang tak lah aku nak balik .. !! -.-' ,aku memang suka cuti . tapi .. satu je yang aku nak mintak .. boleh tak kalau aku tak balik kampong . ? aku bosan siot dudok kat sana . bukan ade ape pon . erm , ok lah nie je yang aku nak share . hari ni kena tido awal , esok subuh da nak bertolak . erm , k bai . Assalamualaikum .. ^^
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment