KOMPUTER AKU ROSAK !

Assalamualaikum , Hai :D

gile lame aku tak update blog ken , ? hukhuk -2 sedeyh , !!  korang da bace title kat atas ken , ? so , tak pauah lah aku nak jawab lagi ken , ? kenapa aku da lame tak update , sedeyh aku , !! semua nye angkara adik aku , !!! nasib baik adik aku , kalau tak da lama aku bunoh kau , !! bengang je , !! bapak aku pulak dah tahu komputer rosak , dia bukan nye nak pergi hantar kedai , dia letak je komputer tu kat dalam bilek , buat hiasan lha kate kan , grr~ , !! sampai sini je , aku nak update , yang paling penting , aku nak bagitahu kat sini bahawa saya rindu facebook , twitter , dan blog saya oke full stop . for member-2 aku , jangan nak rindu aku sangat lha , !! terharu aku siot, HAHA!! :D , kay bhai , salam , :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment