Haapy Birthday To u .

Hai*sambil senyum* , assalamualaikkum , kepada orang islam , Hari ni(30 mei 2012) kenapa dengan 30 mei ? meyh nak story sikit~ 30 mei adalah tarikh yang paling istemewa untuk my bestie . siapa ? nama gemok tu MYRA ATIN ha , kenal tak ? yang kenal tu aku hanya mampu beri kan senyuman je , yang tak kenal tu duduk diam dan sambung balik baca , haha :B pesst : dia dah tua ! 14 tahun , bagi aku 14 tahun tu dah tua giloo , haha :B weyh gemokk !! selamat menyambut hari tua~  aku harap dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki , dan akhir sekali kau dapat jumpa oppa eunhyuk kau tu ~ dalam mimpi je lha weyh~!! dalam mimpi pun aku harap mimpi tu jadi real yup!! amin~~ :))

kesian dekat kau sebab tak dapat nak sambut biryhday kau dengan member-member kita kan , ? dalam hati : aku nak baling satu paket tepung dekat muka kau!! aku nak balas dendam sebab masa birthday aku kau baling tepung dekat aku kan ? Haisy~~!!(hanya sekadar gurauan~~) :B kalau lah kau tak pergi kem tentera , aku lah orang pertama baling tepung tu dekat kau tau , tapi jangan fikir kau selamat ye sayang~~!! ada suprise menanti anda , k bhai ~~ :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment