Walawei crew showdown 2012 .

 
Hai*sambil lambai tangan* wowowo , kenapa title kat atas ni ? ha meyh sini nak story sikit pasal showdown 2012 , showdown 2012 ? gempak sangat ke ? sampai jadi title terhangat kat blog aku ni ? oke-oke bawak bertenang ~ aku saja je nak story pasal showown  ni .. memula aku pun tak layan aw showdown ni !! sebab kan group walawei lah aku layan showown . now , group walawei dah jai group ah jadi group fav aku alam showown . siapa minat walawie ? angkat tangan sikit ! hehe ~ and kepada sesipa yang tak minat walawei crew ni korang ada 2 pilihan , antara korang nak nyah daripada blog aku ataupun korang nak sambung baca , tu terserah kepdaa korang . oke~ , sambung cerita kalau korang tengok dorang ni menari memang korang terpukau punya lah ! serious dah lah tangan semua lembut-lembut . jealous kot aku , ! >.< Eayh ~ ! citer-citer pasal group walawei ni kan ? msti lah ada orang yang aku minat dalam group ni , wowowo ! siapa siapa siapa yang aku minat tu?

 
Ha , nampak kan , gambar kat atas tu ? ensem tak ? dia aku punya !! Ewah~! jumpa awek dia mampus aku  !! bhahah :B kenapa aku minat dia ? sebab first , dia menari ! pewh gempak bro~! serious wa tak tipu !! lagi-lagi dia punya jari lembut kot , kalah penari zapin !! Lagi satu muka dia mirip seseorang lorh !! siapa ? adalah !!~ :p yang dah tahu tu senyap-senyap suah .  tapi , sayang dia dah ada awek ! huwaaaa~ patah seribu! :< untung lah siapa yang jai awek dia kan ? mana tak nya ? ah lah ensem , pandai menari pulak tu~  ewmm .. tak apa lah asal kan kau bahagia sudah ye najib~ :D , kbyeee~ walawei forever!! :*
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment