Dear Friends :')

Hai , assalamualaikum blogger*lambai tangan* ehem dah lama tak conteng something kat sini kan ? oke back to the point . nampak title kat atas ni ? nampak ke idok ? oke , hari ni aku nak cerita pasal friend . anda tahu apa maksud friend ? friend mean kawan dalam bahasa melayu .. hehe :B . aku gurau je la . bagi aku maksud friend ni , dia ada time aku susah dan dia ada time aku senang . wah~ susah wei nak dapat friend cengini sekarang ni kan ? hmm .. yang paling senang dapat adalah friend yang tikam kita dari belakang kan ? fulamakk!!itu baru senang nak dapat kan ? okey , ada orang tu kata aku ni "LUPA KAWAN LAMA , BACKUP KAWAN BARU". aku tak nak bagitahu siapa nama dia tapi aku tahu dia tengah baca post aku sekarang ni . Thanks sebab kau terjah blog aku sayangg!! :* . sorry aku PHOTOSTATE ayat kau . Ehem untuk pengetahuan kau , aku tak ada nak backup sesiapa dalam ini kes . aku cuma nak X dan Y berbaik . salah ke nait aku ? kau kata X orang baru ? eayh hello !! kau terlupa satu benda X lebih lama berbanding Y . so , apesal kau nak salah kan X je ? kenapa kau tak salah kan Y sekali ? oh , aku tahu kenapa . sebab Y tu satu rumah sukan dengan kau kan ? sebab tu lah kau backup dia kan ? B*D*H betul !! tak kisah lah dia orang baru ke orang lama ke ?  yang penting , dia tak pentingkan diri sendiri . dia ada dalam susah aku . kau ada dalam susah aku ? okey , fikir-fikir kan lah ye sayangg !!  kau kena ingat dalam dunia sekarang ni , manusia tak boleh nampak kebaikkan orang , tetapi hanya boleh nampak keburukkan orang . aku malas nak taip panjang-panjang nanti kau kata aku perli kau lah hape lah kan ? nanti kau post kat blog kau pasal aku lagi kan ? keyy cuunnn sangat la tu!! dan lagi satu , sebelum aku terlupa . dimata kau aku memang tak layak jadi kawan kau , tapi layak jadi lawan kau kan ? aku minta maaf aku tak boleh jadi sahabat sebaik-baik sahabat untuk kau . dan aku GAGAL jadi kawan kau . aku ni manusia yang tak sempurna , selalu buat silap . okey , Assalamualaikum .. :')

♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment