About Me :')







1)saya Amirah Asyura Binti Amran . jangan jealous dengan nama yang indah nieh xD .
2)lahir 7 mei 1998

3)lahir di hospital universiti malaya .


4)umi saya nama Rozilawati



5)ayah saya nama amran 

6)umi n ayah saya orang selangor .

7)saya suka makan  :O .
8) suka suprise :p jangan lah buat saya terkejut sangat , *SayaAdaPenyakitLemahJantung* kay tipu :p 

9)suka warna hijau tak suka warna biru:')

10)suka hadiah baju :p untuk sesiapa yang nak belikan saya papea :p

11)suka online , Hahaha 

12)tak suka baju kecik

13)bestie saya aini , liana , astika , anum , fatin , isma , aziemah , shahira , alin .

14)besties saya aini (paling rapat)

15)twins saya pun dorang

16)btw ada orang cakap muka saya macam alin . *really ?* :o 

17)tak suka jadi ketua kelas

18)saya pemalu tapi dengan kawan sendiri saya tak malu


19)suka touching -.-

20)saya nak hp baru :p 

21)saya takpenah couple , saya mengaku :)

22)saya seorang yang banyak cakap :p 

23)saya suka berkawan . :)


24)suka dengar lagu :D .



25)saya minat lagu korea

26)kalau saya kaya saya tak akan lupa Allah :)

27)saya nak camera canon :O .


28)suka melayari internet

29)saya tak suka kopi sebab pahit -_____-


30)pegi kedai mamak , saya suka milo ais :B .

♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment