Hi , i'm single :')

 
Hai , assalamualaikum blogger :') . how 're u today ? good ? jyeah !! :D . Thanks sebab singgah dekat blog aku yang macam istana sangkut ni , haha . *tengok jam* sekarang dah pukul 10 malam . aku sorang-sorang dekat rumah . yang lain semua pergi solat terawih . k boring yang amat >.<'' . tak tahu nak buat apa . so , hati aku tergerak pulak nak conteng sikit kat blog ni . k nampak title kat atas tu ? ya , single !!
 siapa single angkat tangan !! haha . *pe pulak yang aku merepek ni? -.-''* k abaikan .. single ? okey , budak ni sekarang tengah single . bukan nak promote diri k . just nak bagitahu je . dah 2 tahun aku single , seriously . aku malas dah nak fikir pasal benda ni semua . bukan penting pun kan ? betul ke orang kata yang single ni bosan ? jyeah!! :D . tepat sekali tekaan anda . tearamat la bosan -.-'' . tapi nasib baik ada sahabat-sahabat sepejuangan aku *poyo je ayat* cehh!! hahaha . dorang ada teman kan aku . tu pun kadang-kadang je -.-''. 

sumpah aku cakap aku jelly seyh dengan member-member aku . semua dah ada couple kecuali aku . yelah i know , who i am . siapa nak dekat aku kan ? -.-'' . kadang-kadang couple ni menyusah kan jugak , buang duit je . hari-hari nak kena topap kan? hari-hari nak kena text si dia . so, dekat situ dah membazir duit . bila single tak ada siapa pun nak text dengan kita . KECUALI MAXIS . so , duit topap selamat *nampak tak permainan dia?* hahaha  .. k lah tu je nak update . assalamualaikum .. :3

♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

2 comments: