ujian bulanan 2 !

Assalamualaikum , hai awak yang tengah baca post ni . senyum la sikit , ha .. kan comel senyum macam tu :') . oke , hari ni aku nak story pasal title yang dekat atas tu . yess!! ujian bulanan 2 . finnaly , dah habis hari jumaat lepas :') . jyeahh!! senangnya dalam hati :D . ecehhh~ :p *tahu lah aku nyanyi sedap kan ? -.-''* lepas je habis ujian bosan gila tahap cipan -.-'' . cikgu tak masuk kelas . hmm , bila cikgu masuk kelas nak cikgu keluar kelas , bila cikgu keluar kelas nak cikgu masuk kelas . pelik k pelik .. itu lah budak-budak 2 cekal -.-'' . pelik dan teramat lah karau . hahaha :D . oke bila budak kelas 2 cekal ni bosan , ape lagi pose la .. hahaha :D nak tengok tak gambar kiteorang masa dalam kebosanan ? sila tengok gambar dibawah . kepada sesiapa tak nak tengok boleh klik button X ye . cuma bagittahu je . mana lah tahu kan ? dah masuk dalam blog aku ni , tak jumpa jalan keluar . -.-''' . k i hope u enjoy .
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
v






ya ya .. inilah dia budak-budak gila di sekolah . hahaha :D
gila-gila dorang pon aku sayang dorang tahap cipan :*

'
'
'
'
'
'
v

kat bawah lantai pun jadi .. hahaha :D .

'
'
'
'
'
'
v

gemok and aku :D
~photographer by aini kecik~

'
'
'
'
'
'
v

posing lagi ? o.O *angkat kening sebelah*

'
'
'
'
'
'
v

Aummmmm~ :*
hahaha :D

'
'
'
'
'
'
v

meyh nak kenal kan kawan aku meyh ..
dari kiri : astika, aini, aku, anum, azimah .
yang dua orang kat belakang tu , dari kiri : shahira , isma :D

'
'
'
'
'
'
v
akhir sekali .. that's me . hahaha :D
~photographer by anum~







sekian assalamualaikum~ :')




♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment