Raya dah ?!!! :D



Hai , assalamualaikum :D  kepada awak yang tengah baca post ni . hari  ni 18.8.2012 . hari terakhir kita sebagai umat islam menunaikan ibadah puasa . Lepas ni pun ada lagi tapi , next year la .. tu pun tak tahu kita ada lagi ke tak kan ? 19.8.2012 . esok lah kan ? esok dah raya hoii~ hahaha :D . jyeahh!! setelah sebulan kita berpuasa akhir nya sudah merdeka !! :D . dan 19.8.2012 jugak lah tarikh terpenting untuk adik aku AMIN FARHAN BIN AMRAN . dia punya birthday . huntungla kan ? dah lah dapat hp baru . k jelly seyh dengan kau !! :( . untuk awak yang tengah baca post ni ..*Ehem-ehem , selamat hari raya awak *hulur tangan* duit raya? tengah tunggu ni *joke* . maafkan semua salah silap saya yang telah saya lakukan selama ini . amaklumlah saya ni hanya seorang insan yang lemah . yang tak terlepas melakukan kesilapan besar mahupun kecik . harap diampunkan :') .




kepada adik aku amin farhan : happy birthday to u gemokk!! :* . huntungla kan . hari jadi kau , first raya gitu!! pandai kau pilih tarikh nak keluar ye ? hahaha :D . btw , aku nak cakap sikit .. lebih baik kau jaga hp baru kau tu baik-baik .. karang malam raya tu jugak hp tu hilang tahu ? *aku curi* . haha :d *JOKE* .good luck for your exam UPSR !! buat betul-betul k? aku tahu kau dapat 5A . kalau tak dapat !! ehem-ehem hp tu bagi aku je la .. hahaha :D .




sekian assalamualaikum :')
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment