raya dah habis ?

Hai , Assalamualaikum blogger :) . raya dah habis lama dah pun . aku tahu itu . tapi ni blog aku kan ? so , i write what i want !! :D .hari tu tak sempat nak update pasal ni , hari ni pulak ada masa nya . tu yang nak share gambar sikit dengan pembaca setia macam awak ni .. hee :D , scroll down if u want know :) ni koleksi gambar raya yang aku ada . i hope u enjoy :D
 
'
'
'
'
'
'
v
          

ni time dekat sekolah , sambutan merdeka raya ! :D
anum , shahira , myra , astika , aini .. yang dekat belakang aku tu ,
nama dia hafis *betul ke aku eja nama dia ni ? -.-''*

'
'
'
'
'
'
v


aku suka gambar ni , cantik .. biasa lah siapa yang tangkap ? AMAR gitu ,
awwww~ :p , kembang amar ouh , baca aku punya blog ..
ahaaa :D btw , thanks amar :)


'
'
'
'
'
'
v

pedulikan yang pegang bendera tu , tahu lah yang pegang bendera tu tak cun ..
abaikan k . tumpukan pada si baju biru ni , handsome kan ? ehem nak bagitahu ..
dia ni single :) . aku ulang dia ni SINGLE :) , ada sesiapa yang berminat ? 
sila dail nombor yang tertera di screen anda .. *mengarut ni*


'
'
'
'
'
'
v

ahaaa :D , comel kan dorang ni :') 


'
'
'
'
'
'
v


ehem , cousin yang comel :')
azimah and amar :)


'
'
'
'
'
'
v


ehem , astika .. cantik nikon ? 
*astika rembat nikon amar -.-''*


'
'
'
'
'
'
v


comel kan kitaorang ? tahu dah .. *eh , perasan :p*


'
'
'
'
'
'
v

pedulikan si pendek tu -.-''' , hafiz ni pun tinggi macam KLCC :3
ahaaa :D , broo jangan marah eak :p


'
'
'
'
'
'
v

ehem , bafak sweet siaaa :')
biru gitu , awww~ :D *astika , edyl nak letak mana sayang ? :')* eh ? :p

'
'
'
'
'
'
v

promote kuih raya ye kak ? ahaaa :D

'
'
'
'
'
'
v

takde kerja ni -.-'''

'
'
'
'
'
'
v

inilah dia 3k : kecik , ketot , kemetot 
kami geng jubah hitam :D


'
'
'
'
'
'
v

ada orang kata kitaorang bertiga dah macam adik beradik , 
really ?!! :D


'
'
'
'
'
'
v

last photo , TEAM HURU-HARA :'D
persahabatan kami tidak akan putus sampai akhir hayat kami :)
insyallah~ :D



♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment