Supprise .. !!



Assalamualaikum .. , hye blogger .. ^^


wow . ! tajuk kat atas nieyh lain macam kan . ? apa yang supprise . ? oke , sebelom tu .. korang nampak kn ? muka kat atas nieyh ? macam tu lah muke aku bila aku terkejot !! .. hihi .. gurau je .. :D, oke , hari nieyh hari yang paling best bagi aku .. nak tahu kenape .. ? sebab member aku yang dulu duduk kat asrama dia dah pindah sekolah .. dia pindah sekolah same sekolah dengan aku . wow . !! best nye .. hihi .. ^^ , kelas aku sebelah kelas dia , dia kelas amanah dia kan pandai . kelas first .. pandai tak ? pandai kan .. sape kate tak pandai ? meyh sini aku nak bagi , #kakikudimukamu ! hihi .. ^^ , aku gurau ok , hihi .. ^^ , memula aku pon tak tawu dia pindah sekolah .. tu pon secare kebetulan je aku tawu , sebenarnye tadi mase nak rehat .. aku keluar lambat , astika dengan alin keluar kelas dulu .. sebab masa tu aku tengah kemas barang .. then , lepas aku keluar nampak ramai orang berkumpul kat kelas sebelah .. aku malas nak tengok ape jadi , aku just tunggu je kat luar kelas tu sambil menjerit "weyh astika , cepat lah kau nak rehat ke tak . ?!! " astika tak jawab .. aku bengang lah mase tu ! , orang tanye tu jawab lah . ! nieyh tak diam je macam orang bisu . ! aku pon terus masuk dalam kelas tu .. aku tengok alin tengah menangis , aku pon tanye lah astika kenape dengan alin ? kat situ punye lah ramai orang (sume nye perempuan ) aku tengok muke sorang -2 antara dorang , tetibe .. ade satu minah nieyh dia tengah pujuk alin .. terkejut gile aku , aku ingat kn sape rupe-2 nye hazreen .. !! aku tak tawu nak cakap ape . aku terus peluk hazreen sebab da lame gile kiteorang tak jumpa , lebih kurang setahun kot . ! masa aku peluk hazreen tu aku tak tawu ape yang aku rase gembira ade , nak nangis pon ade jugak ! tapi aku tahan , weyh ! tak macho lah kalau nangis kn ?! hihi .. ^^ , tapi aku tak puas lagi jumpe dia kat sekolah tadi , erm tapi tak pe boleh jumpe esok .. hihi .. ^^ , tapi ape-2 pon , weyh hazreen aku rindu gile kat kau . !! sumpah aku tak tipu weyh . !! :'D , lagi satu , thanks sebab buat aku sakit jantung hari nieyh .. hihi .. :'D . ok tu je entry aku hari nieyh .. peace yo . !! (Y) :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment