She is my new friend :D



 Assalamualaikum , hye , ape kaba ? sehad ? aku harap korang semua sehad .. :)
korang nmpak kn gmbr awek cun yang kat atas nieyh ? oke , harini aku nak cerita pasal dia .. dia adalah saudari yang bernama NUR AINI BINTI ABD AZIZ , aku same kelas dengan dia , dia duduk kat belakang aku , dia nieyh kalau korang nak tawu pandai geografi , dia lah jadi cekgu no2 dalam kelas , HAHA!! :D , kat dalam kelas aku panggel dia kecik .. !! , dia panggel aku kecik  3 , hebat betol name samaran yang kau bagi kat aku aini , tapi ape-2 pon nice name ~ .. hihi .. ^^ , aku suka tengok bila dia senyum , dia senyum comel , hihi .. ^^ , macam budak-2 .. kalau dia gelak lagi comel .. hihi .. ^^ , sumpah aku tak tipu .. !! :D , dia nieyh baik orang nye , tak penting kan diri sendiri .. , tapi .. satu je dia nie kuat merajuk , nasib baik aku pandai pujuk .. so , selamat aku .. kecik , jgn marah aku eak .. hihi .. ^^ , weyh kecik aku dah tulis pasal kau , so jangan lupe belanje aku makan nanti eak .. hihi .. ^^ , gurau je .. :D , k lha nieyh je entry aku .. k bhai salam .. :D


♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment