Da habes ujian ~

Assalamualaikum , kepada orang islam sekalian ~ , orang yang memberi salam itu sunat , dan orang yang menjawab salam itu wajib , so , terserah kau lha nak jawab ke tak , aku hanya mampu mnegor , anda mampu mengubah nya , hihi , ^^ , dan salam satu malaysia , untuk orang yang bukan islam , ye , :D , Hai , hai , korang pe kaba , ? da seminggu aku tak update rindu seyh , ! :D , minggu nieyh budak-2 Smk Taman Medan , tengah ujian bulanan 1 , hari jumaat tu baru jr habes , Fuh ~ , Allhamdulilah ~ , nasib baik tak susah , sains bagi aku senang gile , memang lha senang da aku minat sains ,  HAHA !! :D , sains aku dapat B , sedeyh , aku , aku target dapat A , tapi B yang dapat , hancur hati aku kod , ! :'( , Tapi aku bersyukur sekurang-kurang nya aku dapat B , daripada aku dapat E , lagi lha memang patah seribu ~ ! HAHA!! :D , nieyh je laporan untuk aku hari nieyh k bhai , salam , :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment