Teacher Alawiyah , !!

Asslamualaikum , memberi salam itu sunat , menjawab salam itu wajib , eceh ayat aku dah macam ustazah pilihan kan , ? hihi , sekali sekala , jadi ustazah pilihan , bukan selalu pon , hihi , :D , oke , hari nieyh aku sedeyh gile , sebab mulai daripada hari ni mak aku (teacher alawiyah) da tak de da kat sekolah nieyh , jangan salah faham , bukan nya dia dah tak de , dia just tinggal kan sekolah tu je , tapi kan kenapa teacher nak berhenti , ? kenapa , teacher da tak nak ajar kiteorang , ? masa teacher dah nak pergi tu kan, memula aku tahan aku punya air mata , jangan menitis tapi .. akhirnya , air mata tu jatuh jugak , ! air mata aku jatuh masa aku dengar astika and alin baca sajak , for teacher alawiyah , memang sedeyh gila lha , sumpah aku tak tipu , !! lepas je aku dengar sajak , lepas tu semua murid diminta bangun , sebab teacher Alawiyah nak lalu , masa tu aku ingat kan aku tak sempat nak salam teacher sebab gila ramai orang masa tu , sesak nafas aku , !! le[as tu tetiba member aku Aini tarik tangan aku , masa tu baru aku sempat jumpa teacher , aku bukan nya dapat salam je , aku jugak dapat peluk teacher , masa teacher peluk aku, gila sebak dada aku , aku nangis macam lha teacher tu nak pergi jauh sangat , dah 2 tahun aku duduk kat sekolah tu , first time aku nangis kat kolah tu , sedeyh betol , !! member aku Liana orang tengah sedeyh-2 dia pergi gelak , shengal lha punya budak , !! tapi bile dia tengok muka aku baru dia nanges , gile , !! dia kate muka aku sedeyh , !! HAHA!! :D , so , boleyh lha aku jadi pelakon kan , ? hihi , yela akan datang , :D oke , tangan aku pon dah lengoh , nak taip , fullstop , salam , :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment