Nasi goreng for someone , !!

Assalamualaikum , yang memberi salam itu sunat , yang menjawab salam itu wajib , ! so terserah nak jawab salam aku ke tak , hai welcome to my blog again , ! :D
 oke , hari ni aku nak cerita pasal nasi goreng , oke apesal dengan nasi goreng eak , ? oke , sabar-2 aku nak cerita lha nieyh , ! oke today aku masak nasi goreng for someone yang special bagi aku , bukan senang nak rase nasi goreng aku taw , ! first time pulak aku masak , HAHA!! :D , someone tu adalah teacher alawiyah and anum my friend , aku masak kan sebab tu hadiah untuk dia sebab besok dia nak besara , sedeyh siot , !! for anum pulak because today dia punya birthday , memula aku takot nak bagi orang rasa , orang yang pertama rasa pon , isma and myra fatin , aku suruh dorang komen , dorang kate boleh lha , aku sendiri pon tak berani nak rase , HAHA!! :D , masa aku suruh teacher aku rasa aku tutop mata , sebb aku takot tak sedap , ! aku tanye teacher , then teacher kate not bad , HAHA!! :D , so , aku dah boleh jadi bini orang lha kan , ? HAHA!! :D , just joke only , aku masih muda ! wow muda , ? hihi , 14 tahon mude lha tu kan , ? hihi , :D , oke akhir sekali salam , :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment