Hotel Crystal Crown mari~ ,

Assalamualaikum , hai :D
ape khabar , ? sihat ? 
oke , aku tahu , aku cerita nieyh sebenarnya dah lama , hari sabtu hari tu patutnya aku dah update , tapi tak da masa nak buat macam mana kan , ?oke , hari sabtu hari tu kita orang ada kursus kewangan , kat hotel , best siot , ! tak percaya , ? cer usha gambar kat bawah nieyh , !


Welcome to hotel crystal crown , !
( kesian haniza tak nampak muke , )
 
 aku and isma , woi isma koe pandang mana tu , ?
tu lah pasal banyak kamera da tak tawu nak pandang mana satu ,
orang famous biasa lha tu , eceh , :p
 
 usha mamat hensome , koe ade , ?
hihi , ^^
 
 aku and misz smile , !
smile alwys , :D
 
 Aku and gemok , !
peace , ! (V)
 
 Makan tengah hari , pencuci mulut , 
ice cream ~ , yummy~ , ^^
 
 Acara suap menyuap , hihi , ^^
 
 
 kiteorang dapat kawan baru , 
:D
 
 sementara tunggu bas datang , sempat lagi pose , 
dah nak balik sempat lagi berkenalan dengan dorang .
gambar paling last , bas dah sampai !

best tak usha pic kiteorang ? best kan , ? rugi lha siapa yang tak ikut . nieyh je yang aku nak update , salam , ~
 
 

♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment