Kawan ~

Assalamualikum , hai blogger ~ dah lama aku tak update mana tak nya busy lah kate kan , ? eceyh !! :p 

 oke , back to the point , aku nak story pasal kawan aku nie .. ini luahan hati aku :

  hey kawan ~ , kenapa kau dah berubah ha , ? sumpah aku benci kau sekarang ! kau pahal sekarang nak ikut kepala kau je ha , ? selalu marah-II orang tanpa sebab ! , selalu tengking-II orang ! kalau kau buat macam tu kau fikir kau bagus la ?! mana diri kau yang dulu ? yang selalu happy , caring pasal orang ? mana semua sifat kau yang dulu tu , ? lagi satu , kau bila ada member kau selalu lupa aku kan kawan , ? kenapa eak , ? bila kau dah ada member , kau tak nampak pon yang aku ada dekat sebelah kau kan , ? bagus! memang AWESOME lah kau 
sayang , !! bila tak ada member baru , kau terhegeh-II cari aku kan , ? memang untung lah aku dapat member macam kau nie kan , ? sayang kau doh !

*aku tahu kau tengah baca blog aku , kau memang setia baca blog aku , ! memang harus lah kau terasa kan , ? k , bye !
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment