Tahniah!! :)



Hai, assalamualaikum :)

Bismilahirrahmanirrahim ..

semalam kecoh gila result PMR keluar , tahun ni result PMR menurun , hmmm .. tapi alhamdulilah kakak sedara aku , SHAFIQAH berjaya dapat 8A's wow congratulations :) tahun kau sudah , best ah kau , boleh bulan madu kan? ecececehh!! Tahun depan aku pulak weh :( hmm , takut siot!! aku pun nak jadi macam kau jugak , dapat straight A :) kau boleh jadi idola aku la ni kan? hehehe , kembang la tu :p nyampah!! btw, aku BANGGA dengan kau!! *tabik hormat* *tepuk bahu* hahaha , GOOD LUCK FOR YOUR SPM buat elok-elok macam mana kau buat time PMR tau ;D Sebenarnya aku tak bersedia lagi nak PMR tahun depan , aku rasa macam aku baru form1 je .. hahaha , masa berjalan terlampau pantas sampai tak sempat mengejar masa .. ayah aku cakap kalau aku dapat 5A's dalam PMR ayah aku beli CANON! fuyooo~ hehehe , tapi aku yakin aku boleh dapat ! :) GO MYRA GO!! :D
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment