Dear Ex! :3

Assalamualaikum, Halooo people! What's up? Ada baik kaa? hehe. Kalau tak sihat tu bawak bawak la pergi makan ubat ye. Tak suka makan ubat? Yes! kita geng. Lol! Hm, aku paling susah gila bila makan ubat, kena umi paksa baru jalan. Wahaha, terserlah kegedikan aku disitu kan kan kan. Okay who care?! -_-''. Okay back to the title. So, what new title in my blog? Ex?! Hmm. Seriously bosan nak story pasal ex ni. Tapi aku nak share jugak. HELLO!! this is my blog not yours. So, suka hati aku la nak share story pasal apa je kan. Werrkkk :p haha. Mengarut je kan? Yes. Aku memang suka mengarut. Okay lets continue ex hmm. Aku ada 3 ex kalau korang nak tahu. Semua ex aku hansome hansome berlaka. Lol! :p Kembang ex aku bila baca. Dah dah dah, tak payah nak poyo!! :3


Okay, meh sini nak mula dari ex aku yang pertama. Ex yang pertama: Nama dia.... Rasanya tak perlu untuk dimention dekat sini. Aku bagi huruf je la eh. N I member aku semua kenal N I. Tipu la kalau dorang tak kenal an. Aku couple dengan dia time aku darjah 5. Woooo!! darjah 5 dah couple. Gatai!! :p haha. First time aku couple. Mula mula memang kekok tapi lama lama okay la sikit. Kiranya dia ni first love aku la konon. Cewahh. Aku dengan dia mula mula kawan je. Lepas pertengahan tahun kitaorang jadi rapat. Dia suka buli aku ouh. JAHAT an dia! -_-'' kalau exam kitaorang selalu fight. Siapa dapat markah paling tinggi dia paling hebat dan mestilah ada denda kepada siapa dapat markah paling rendah. Well, aku selalu kalah kan dia :p tapi cuma satu subjek je dia dapat kalahkan aku. Subjek sirah. Erghh!! :( Okay aku mengaku time kitaorang tengah kawan tu aku ada SIKIT perasaan dekat dia. Tapi dia ada minat dekat seorang minah ni. So, aku malas la nak berharap. Aku pesan dekat diri aku yang N I cuma kawan fullstop. Tiba la suatu hari N I nak tackle minah tu tapi tak dapat. Kesian dia. Cehh padahal dalam hati aku suka sangat sangat :p Lepastu dia mengadu la dekat aku macam macam. Tiba la satu tarikh keramat, *tarikh keramat?!*hentam sajalah. Dia minta couple dengan aku. So, aku time tu blur blur. Aku pun terima je la an. Kitaorang cuople sampai darjah 6. Aku yang minta clash. Kenapa kitaorang clash? Sabar sabar nak bagitahu la ni. Ada dua sebab kenapa aku minta clash dengan dia act. Tapi aku bagitahu dia satu sebab je. Aku bagitahu dia UPSR nak dekat, so aku nak focous. Cehh focous la SANGAT! Padahal, ada lagi satu sebab kenapa aku nak clash dengan dia. Hmm, nak tahu sebab apa? Tak payah tahu la. Biarlah rahsia aku dengan Allah :') Haaa, itulah al-kisah aku dengan ex aku yang pertama. Until now kitaorang masih kawan, dan dia satu sekolah dengan aku. Ohyeahh!! Haha. So, boleh diakatakan setiap hari la jugak aku jumpa dia an. Tapi kitaorang tak rapat macam dulu. Hmm, rindu dia sangat sangat :')


Ex kedua: Aku malas nak cerita panjang panjang pasal ex aku yang kedua ni. Sebab aku pun tak kenal dia sangat. Kitaorang couple 10hari je. Wahh gila kan? Haha. Dalam masa 10 hari tu aku rasa macam tak couple je. Serious talk! Dia langsung tak text, call aku. Bila aku on fb, nampak dia on. Dia tak tegur aku langsung. Macam pft! -_-'' So, kawan kawan aku cadangkan supaya aku clash dengan dia. Couple ke tak ke sama je rasanya kan. Tapi ex aku yang kedua ni sweet talker. Nyampah betul aku! Fikir comel? Erghh!! Sampai sekarang dia tak tegur aku. Great Luth Great!! -_-'' Haa, kan dah termention nama haha :p Okay stop. Tu je nak share pasal ex aku yang kedua.



Ex ketiga: M A B M F. Panjangnya nama? Aku gabung dengan nama ayah dia sekali la. Lol! Okay, dia seorang yang caring + gedik + mengada + degil!! + sweet :') Aku couple dengan dia seminggu je. Fuyooo!! lagi power. Haha. Mesti korang cakap aku playgirl kan? Hmm, ni la manusia. Tak tahu cerita main serbu je. Aishh!!! -_-'' adalah sebab kenapa aku couple dengan dia seminggu je. Dan rasanya tak perlu aku bagitahu. In this case bukan dia punca kitaorang clash. Tapi puncanya aku. Hmm, I'm sorry dear ex :( Aku sayang dia ouh. Tapi... hm, biarlah hanya Allah je yang tahu kenapa. Aku kenal dia dekat wechat. Hm, setiap hari kitaorang wechat sama-sama. Sampai pukul 1 lebih. Sebab tu aku selalu bangun lambat pergi sekolah. Ish ish ish!! kesian jiran aku, lama dia tunggu aku bersiap. Hehe :p Percaya tak, time kitaorang couple, kitaorang tak pernah jumpa, tak pernah dengar suara. Hanya wechat dan text sahaja. Dia pernah nak call aku, tapi aku malu nak cakap :3 Dia antara ex aku yang paling aku rapat. Aku pun tak tahu kenapa aku rapat dengan dia. Setiap malam kitaorang text. Kalau tak text, mesti rasa krikkrik krikkrik~~ haha. Semalam 23-10-2013/10.42PM. Dia text aku. Dia kata macam ni, MABMF: ''Awak, kalau kita getback. Awak nak tak?''. Time aku baca text dia, rasa macam nak lompat je. Happy giloo! xD Tapi, hmm. Hati aku berbelah kepada dua. Nak terima atau tak. Kalau aku terima dia, aku dah sakitkan hati someone. Hmm, macam mana ni? :( Someone tu adalah crush MABMF. Crush dia comel ouh. Tapi aku tak faham kenapa MABMF ni taknak terima crush dia. Aku pernah tanya MABMF ni. Aku: ''Kenapa taknak terima dia? Dia cantik ouh.'' MABMF: ''Saya taknak dia, saya nak awak je!!'' Aku: ''Dia lagi cantik dari saya''. MAMBF: ''Awak lagi cantik''. Aku: ''Saya jahat. Awak nak ke dengan orang jahat?''. MABMF: ''Perangai awak macam mana sekali pun, saya tetap nak awak!!''. THE END. See, degil kan dia?! -_-'' So, sekarang aku tak tahu la nak terima dia ataupun tak. Hmm, hanya mampu berdoa untuk pilihan yang terbaik.


itu sahaja. Bye, assalamualaikum. Published!
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment