Hello blogger!

Assalamualaikum, Holaa!! *lambai lambai tangan*. Apa khabar semua? Sihat? Dah lama tak update blog. 2bulan maybe! sorry la, aku busy dengan study la bagai sampai tak ada masa nak update blog. Cehh ayat poyo! Haha. PMR is comming. Hmm, tapi yang peliknya, kenapa aku tak ada rasa berdebar macam kawan kawan aku rasa? Haa, pelik kan.. kawan aku cakap aku ''tak ada perasaan''. What the life?!! eh, hello! aku ada perasaan okay. Sesedap kuah kari je korang kata aku tak ada perasaan. Cepuk kang nak? Haha. So, paper Bm, Geo, Bi, Agama. Dah settle. Aku rasa Agama, Geo, Bm aku dapat A kot. InsyaAllah. Tapi Bi... hmmm :'( sedih ahh. I'm sorry Bi. Arghh lantak ah, benda dah lepas. Tunngu results je al nanti :( Cuma tunggu lagi 4 paper. Hari isnin: Sn, SEJARAH?!! :O Hari selasa: Math, Kh. Hmm, SEJARAH? Okay seram!! seriously. Kalau ikutkan hati aku malas nak datang hari isnin ni. Can i? Hmm, menempah maut. Haha.

Tension je ouh study sejarah ni -_-'''

So, now tengah study sejarah. Hmm, satu haram pun aku tak faham. Bosan, dan rasa menyampah. Sebab tu aku update blog. Ehem! ada ada orang rindu nak baca story blog aku la. Haaa, baik ngaku!! haha, thanks sebab jadi stalker yang setia. Lol *ayat tak boleh bla*. So, apa lagi nak taip eh? Hmm, Haaa jangan lupa doakan kejayaan aku. Yes, kalau ada yang doakan thanks. Aku berhutang budi dengan kau. Siapa yang tak doakan tu, suka hati kau la. Tak paksa pun. Btw, nak tanya, Best tak lagu blog aku yang baru ni? Ehehehe, best an an an. Tahu dah :p Act, aku tak tahu nak update apa dah. Saja je nak update benda tak penting n, Saja nak mengarut, Saja nak hilangkan debu dalam blog ni, saja nak tanya khabar stalker macam kau, saja nak... *berapa banyak saja daa??* Haha. Okay stop! Aku rasa korang pun dah tak tahan dah baca blog aku yang merapu ni. Haishh!! sorry yaa :< hmm, rindu nak update tapi tak ada topik. Sebab tu banyak mengarut. Hurghhh!! -_-'' okay aku rasa sampai sini je kot. Mengarut banyak banyak ni membuatkan aku lapar. So, i have to go. Jumpa lagi di episod akan datang. *haaaa? dah macam apa ntah* haha. Okay, jangan berhenti stalk yaa :p okay bye people. Published.
♥ Terima kasih kerana sudi baca entry saya ! ♥

No comments:

Post a Comment